Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
    ACEP - TELEFON

    ACEP e-Görüş(Görüntülü Görüşme) ve Sesli Görüşme Yapılabilmesi İçin Gerekli Evraklar

    1- Hat sahibinin kimlik fotokopisi

    2- Operatöre ait kaşeli ve imzalı abonelik sözleşmesi (*Abonelik sözleşmesi fiziki olarak düzenlenmediği durumlarda online işlemler sayfasından alınabilir.) veya faturalı hatlar için kimlik bilgilerinin bulunduğu son ödenmemiş fatura

    3- Hat sahibine ait son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf

    Şehir dışında bulunan H/T yakınlar evrakı APS aracılığı ile kurumumuza ulaştırabilir veya ziyarete geldiğinizde evrakları elden teslim edebilirsiniz.

     

    ACEP e-Görüş mobil uygulamasında karşılaşılan hata kodları hakkında bilgilendirme

    * Kaydınız bulunamadı : Kurum ile iletişime geçiniz, uygulamaya kayıt olmaya çalışan telefon numarasının UYAP'ta tanımlı olmaması durumudur.

    * En fazla 3 cihazda kayıt gerçekleştirebilirsiniz: Kurum ile iletişime geçiniz, H/T yakınının mobil uygulamaya 3 kere başarılı kayıt gerçekleştirmiş olması ve 4'üncü kayıt işlemini denemesi durumunda verilen uyarıdır, yakın UYAP sisteminde bloke edilmiştir.

    * Kurum kaydınız var ancak aktif hale getirilmemiş: Kurum ile iletişime geçiniz, UYAP tarafında ilgili yakının pasif durumda olması halinde verilen uyarıdır.

    * E-0003 : Kullanıcı sistemde yakın olarak kayıtlı değilse veya 3 kayıt hakkı tamamlandıysa verilen uyarı kodudur. Hata mesajı ile birlikte verilir, ilgili hata mesajları olmadan E-0003 hatası alırsanız, gelen SMS kodunu 15 saniye kadar bekledikten sonra tekrar kayıt denemesi yapınız.

    * E-0004 : SMS kodunun yanlış girilmesi durumunda verilen hata kodudur. Doğru kodu giriniz.

    * E-0002 : Başka bir cihazda kaydınız olduğu için çıkış yapılmıştır. Tekrar kayıt işlemi gerçekleştiriniz.

    * E-0005 : SMS servisinde hata olması durumunda alınan hata kodudur, kullanıcı 3 dakika içinde 1 SMS girebilir, 3 dakika içinde birden fazla SMS  denemesi yapılırsa bu uyarı alınır, SMS denemesinin 3 dakika beklendikten sonra yapılması gerekmektedir.

    * E-0010 : Uygulamanın güncel olmadığı durumda alınan hata kodudur. Uygulama sürümü kontrol edilmelidir.   

     

     

    Adres

    Ali İhsan Paşa Mahallesi Sultan Divani Caddesi NO:8/1 Merkez/AFYONKARAHİSAR

    Telefon

    272 248 34 24

    E-Posta